hetsätning

Hörrni, vad är jag för en person?
Just nu är jag i en period jag verkligen försöker att inte äta för lite och träna för mycket? Men vet ni vad det går över till? Jo jag äter så fort jag får tag på någonting inprinsip. Så fort ex mamma går ut till tvättstugan springer jag till köket och tar det jag får tag på, när jag har fått tag på någonting att äta stoppar jag i mig det och äter jätte fort. Jag är proppmätt men hämtar mer snacks / mat endå. Jag börjar må illa för att jag har proppat in mig så mycket men jag fortsätter endå. Jag kan helt enkelt inte sluta äta. Det slutar med att jag lägger mig i sängen och grinar innan jag somnar.
Hur kan jag göra så här mot mig själv?

Alltså antingen tränar jag jätte mycket och äter så lite som möjligt eller så gör jag som nu: Äter fast att jag är proppmätt. Kan helt enkelt sluta fast att jag vet att jag mår skit.

Har du betett dig så här mot dig själv någongång? eller har du något tips eller likande. Kommentera gärna, jag vet inte vad jag ska göra... Mår verkligen inte bra när det gäller min kropp :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0