glass

åt en jäkla massa onyttigt igår vilket resulterade att jag blev hemma från skolan idag för jag kännde mig så äcklig.. Åt brunch imorse, mitt syskon tog en glass och jag tyckte det verkade gott utan att tänka mig för. efter den glassen ångrade jag mig, men tog två till. Kunde inte låta bli, fast att jag inte ville.. det var iallafall runt klockan två. Efter det sa jag stopp och har bestämt att itne äta ett skit mer idag. Ska åka iväg & hitta på någonting så att jag inte tänker på att jag är hungrig. Det är smart : )

En glass-strut  innehåller runt 400 kcal? tre stycken blir alltså 1200 kcal. Vilket resulterar att det inte får plats med nå mer kcal för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0