igår

igår släppte allt och jag bestämde mig för en frossar dag tsm med en vän.
I skolan åt jag mat med kolhydrater, vilket jag inte gjort på hela veckan, på stan köpte  jag en choklad vilket resulterade att när  jag kom hem fortsatte suget och jag åt EN MASSA. en massa glass, kunde inte sluta, fast att jag inte ville. varför blir det så? jag äter fast att jag inte vill, jag känner mig typ tvungen. varför varför? känner någon igen sig?
Min kompis ville på kvällen bjuda mig på mat, jag va mätt som fan efter all glass men endå sugen på mat  lixom. Att få äta mat med kolhydrater en dag. MUMS. hon bjöd på mat, det va ost och såsar och alltmöjligt som jag absolut inge brukar äta. Jag njöt såklart för det var så gott, men efteråt kändes det skit. Att jag också skulle dölja det för henne ixom. Sen köpte vi godis och då sa det stopp. jga kunde inte äta mer, förstå hur mycket godis, klass, mat jag ätit. Åt så mycket kalorier alltså. Jag har nog inte ätit så mycket kalorier under hela veckan som jag gjorde igår. Det känns verkligen skit. Ställde mig på vågen. Vägde igårmorse 65 och imorse vägde jag 66.... fan. Nu är det bara att börja om på ny kula.

Åt mackor till frukost, tänkte att skit samma. Men nu ångrar jag ju det också. Ska äta med familjgen ivkäll och då kommer man ju äta kolhydrater. oh, att det ska finnas en sån jäkla massa bekymmer :(


SUCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0