insidan som talar

jani, här i bloggen är det bara min insida som talar. Skriver absolut inte om sånthär i min riktiga blogg. Där är det utsidan som gäller, vad som har hänt under dagen osv.

Iallafall, imorse när jag vaknade skakade jag och hade ont i huvudet. Kroppen var riktigt tung.. Men jag pallrade mig iväg till skolan iallafall, eftersom jag hade saker som var tvungen att göras. Jag har som sagt skippat att äta kolhydrater i en vecka nu iallafall. Alltså¨

frukost : gröt
lunch: sallad utan kolhydrater
middag: sallad och ex lite kyckling.

Förstår inte varför jag hade sån tung och skakig kropp imorse. kan det ha orsakats av hur jag äter? eller vad tros? Jag har ingen aning.. Skulle vilja veta lite mer om denna metod.

Som inlägget jag skrev tidigare om "Blondinbellas "bantnings metod" som den kallas.. det står att man ska äta mycket fett. Men det håller jag mig ifrån också. Kraschar allt då? jag hoppas inte det..

Mammamin klagar på att jag inte äter kolhydrater. Jag hatar när någon pratar och klagar eller ihuvetaget påpekar vad jag äter, när jag står där med min mat, lixom.  Det är min kropp och jag äter vad jag vill och hur mycket/lite jag vill. Jag har börjat mer och mer att jag vill äta ifred. t.ex igår var jag vrålhungrig vid middagstid och då väntade jag ungefär en timme extra, eftrersom familjen skulle åka bort då, och då kunde jag få laga min mat ifred utan några jobbiga komentarer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0