yes

efter att jag skrev förra inlägget gick jag ut och tog en promenad på en timme och nyss tog jag en till promenad på en halvtimme och jag har inte ätit ett skit sen mitt vrakätande tidigare idag. Magsäcken vred och vände på sig nyss när jag var ute och gick, men det är bättre nu.

Det där när jag äter en massa som tidigare idag när jag tröck i mig tre chokladbollar, mackor, russin och allt vad jag fick tag på.. Alltså,  till en början kan jag vara sugen på något gott ex: glass, när jag har ätit glassen blir jag ännu mer sötsugen och tar mer glass, sen måste jag byta till typ kakor för att inte familjen ska märka hur mycket det har försvunnit. allt blir tillslut äckligt nästan, men jag är ändå tvungen att fortsätta äta (?) Sen när jag väl läggar av kan jag sitta och vara hur ledsen som helst och inte veta vart jag ska ta vägen... ska det vara såhär?.. känner mig onormal.

btw, så jag skrev i förra inlägget. "jag vill bara dö ibland..:" Tycker själv att det var lite hårt mot mig själv. just då jag skrev, kände jag väl lite så. Men nu när jag läser efteråt.. jag vill inte alls dö. Bara försvinna till någon annan plats eller bli en helt ny person som är nöjd med sig själv. det är väl skillnad? jag vill absolut inte dö. missuppfatta inte :)
Gott råd som jag har fått här i kommentarerna är att äta frukost, lunch och middag, för att inte bli sugen på en massa sött. Ska verkligen försöka, men vill egentligen inte äta så mycket. Vill inte få högre kalori intag än vad jag kan göra av med.

en fråga.  vet någon ungefär hur många kalorer man gör av med när man är i skolan en  helt vanlig dag ungefär? Vet inte hur jag ska göra för att få reda på hur mycket, vill kunna kontrolera allt lite bättre.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0